czwartek, 22 listopada 2012

#11

  Zauważyłam że w tych czasach najważniejszy jest majątek. W sumie racja, przyda się do życia, ale nie trzeba przez to oceniać innych.
  A teraz pomyślcie i zastanówcie się kto według was w waszym mieście jest najbardziej popularny? A ma kasiastą rodzinkę? I WSZYSTKO JASNE! Jeżeli ma bogatych rodziców to fajnie się ubiera, jeżeli ma bogatych rodziców ma drogie dodatki, jeżeli ma bogatych rodziców ma luksów w domu, jeżeli ma bogatych rodziców dużo osób się do niego klei. Niestety, większość polaków to materialiści, którzy wszystko zrobią by mieć dużo pieniędzy  A teraz zapytacie mnie: " a ty byś nie chciała ? ". Chciałabym, ale wolałabym nie pokazywać aż tak tego.
  Przyszłość należy w naszych rękach i to od nas zależy jak to wszystko będzie wyglądało. Więc trzeba się teraz nauczyć i doceniać ludzi którzy na to zasługują. Bo jeżeli nie jak świat będzie wyglądał za 20 lat ? Około 40 % z nas będzie bezrobotnych, następne 40 % wyjedzie za granicę, a 20 % będzie pracowało tutaj. I to się nazywa Polska? O co walczyli nasi dziadkowie/pradziadkowie ? O to abyśmy spokojnie wyjeżdżali z kraju ? ( chyba za bardzo się wczuwam to co piszę )
  Wiec wracając do tego, że teraz bogaty nastolatek oznacza popularnego nastolatka to chyba powinniśmy to zmienić. A resztę możecie stwierdzić sami. Dobranoc <3.

#10

 Już niedługo sylwester, a ja zastanawiam jak się ubrać. Nie chcę żadnych świecidełek bo ich nienawidzę. Bardzo podobają mi się proste, obcisłe spódniczki i zastanawiam się jaki kolor wziąć. Widziałam dużo kobiet w nich, i prezentują się świetnie. O to one:




 Napiszcie w komentarzu jaki kolor, a jeżeli macie jeszcze jakiś pomysł na górę to niecierpliwie czekam na wasze propozycję.

#9

  Heej, cieszę się że ktoś tu w ogóle zagląda. Z tego powodu jest mi bardzo miło. Jestem nastolatką, i w tym okresie jest bardzo ciężko. Te swoje emocje i problemy piszę tutaj. Bardzo dużo osób piszę że zgadza się z moim zdaniem, i to bardzo fajne uczucie jak ktoś popiera drugą osobę.
  Denerwują mnie dziewczyny które są zbyt pewne siebie. Ostatnio w szkole uczą nas by być takim, ale według mnie to lekka przesada. Pewna siebie osoba kojarzy mi się z pustą, rozpieszczoną dziewczynką której jej wszystko wolno i wszędzie się wpycha. Ale to moja wizja. Po co mam być taka ? Żeby inni zauważyli że istnieje taki pustak? Najlepiej być sobą. Inni lubią osoby nieśmiałe, więc wolałabym tego nie zmieniać. i to przesada że uczą nas być tym kim nie jesteśmy na prawdę.

środa, 21 listopada 2012

#8

  Znacie stronę ShinyBox ? Ja już zgarnęłam tam cztery pudełeczka, które chcę wam teraz przedstawić zaczynając od czerwcowego. Ani złotówki nie wydałam na nie, wymieniłam je za punkty które bardzo długo i ciężko zbierałam.Wygląda ono tak:
  Produkty są fajne, chociaż do najlepszych pudełek nie należą. Najbardziej spodobał mi się błyszczyk z Rimmel'a w kolorze różowym: 
Trzyma się bardzo długo, a usta są miękkie. Ma przyjemny zapach, uwielbiam go nakładać, jest inny niż tamte błyszczyki które miałam.
Szampon z L'OREAL jest też fajny, ale nie na długo. Na początku włosy są miękkie  błyszczące. Po kilku godzinach stają się sztywne i suche.

Odżywka do paznokci z firmy BIOGENA. Paznokcie nie rozdwajają się, robią się ładniejsze. I zdaje mi się że szybciej rosną.

Płyn BIODERNA używałam jako płyn do demakijażu. Wszystko dobrze się zmywało, cera była nawilżona.

Krem ujędrniajacy na dzien z firmy PHARMATHEISS. Dałam go mojej mamie, i jest z niego zadowolona.


Można także je kupić w atrakjyjnej cenie. Link do zarajestrowania się: 

#7

  To już trzeci dzień tutaj, a liczba wyświetleń bloga dosięgła prawie 2 tysiące! Dziękuję Wam <3. Mam chwile czasu by coś napisać, bo przed momentem mój misiaczek musiał iść coś załatwić. O czym mogę teraz po marudzić ? Może o tym jak inni mogą Cię zniszczyć, bo myślą tylko o sobie? Hmm... dobry pomysł.
   Dokładniej chodzi mi o to, że dla innych robisz wszystko by mieli dobrze, ale jeżeli ty chociaż raz chcesz dobrze dla siebie to już ci tego nie wolno. Pozwólmy robić innym co chcą, nie trzymajcie ich w klatce! Doceńcie ich zainteresowania itd. Przez te głupie zachowanie Ci ludzie tracą wiarę w siebie i w swoje możliwości. Jeżeli koleś chce się np. pochwalić jak on gra w kosza, nie krytykujmy go! Każde dobre słowo wypowiedziane przez nas sprawia, że on będzie robił to dalej, z większą satysfakcją z tego że chociaż to mu wychodzi. Nie bądźmy samolubni, nie jesteśmy tu sami.

wtorek, 20 listopada 2012

#6

   Czas chyba napisać trochę o sobie. 
Nazywam się Monika, mieszkam w małym mieście niedaleko Trójmiasta. Interesuję się książkami, a szczególnie Harrym Potterem. Mój ulubiony serial to Awkard, a oprócz tego jestem zakochana w różnych horrorach. Muzyki słucham prawie każdej. Lubię rysować, grać w koszykówkę i w gry komputerowe  Marzę aby być w przyszłości fotografem lub pedagogiem. Posiadam 174 cm. wzrostu i 6 kolczyków na ciele. Jestem jedynaczką i mieszkam w domu jednorodzonym na końcu mojego miasta. Mam cudownego chłopaka Mateusza z którym jestem ponad 2 lata <3. A teraz mój ryjek:



#5

  Jak niektórzy wiedzą jestem jedną z adminek na stronie " Dobra dupa nie jest zła ". Często spotykamy się z różnymi hejtami, i właśnie o nich będzie mowa w tej notce.
  Hejty są różne, niektóre pisane z zazdrości, a niektóre po to by zabłysnąć. Gdy na obrazku jest zgrabna, piękna dziewczyna zawsze się znajdzie chociaż jeden komentarz ( najczęściej od dziewczyny ) że wcale nie jest taka piękna. Według mnie ocenianie płci pięknej powinni zajmować się mężczyźni i na odwrót. Chłopcy najlepiej wiedzą kiedy jesteśmy śliczne, oraz kobiety kiedy mężczyźni są przystojni. I ten hejt zaliczam do zazdrosnych hejtów.
  A teraz jak ludzie mogą skrytykować innych by być zauważonym ? Albo zaczniemy od tego, czego inni nie zrobią by być zauważonym ? Jak mogą się poniżyć, albo poniżyć innych ? Według mnie to straszna głupota. Zrobią to i co dalej ? Na YouTube mogą chwile zarobić i koniec ich ' kariery '. I po co im to ? Będą starsi, wezmą swojego wnuka czy wnuczkę na kolana i powiedzą " za moich czasów poniżanie innych było w modzie, i nieźle na tym zarabiałem. Więc leć i powiedz temu skurw*synowi że niedługo będzie na YouTube, a ja wymyślę jakiś psikus. " Tak samo ten przykład może dotyczyć Facebooka. Trzeba się na wzajem szanować, chociaż też są wyjątki. Bo każdy ma jakiegoś wroga, i żadnego miłego słowa do niego nie powiecie. Ale takich ludzi powinno się ignorować, a nie marnujemy dla nich swój cenny czas. Tak samo z hejtami, powinno się ich ignorować, chociaż nie każdemu się to udaje.